Op naar de ruimte

Verre, exotische en extreme bestemmingen, daar hou ik van. En nu biedt er zich een locatie aan die ze alle drie combineert. Heel ver, bijzonder exotisch en extreem extreem. De ruimte! Axe stuurt 22 mensen de ruimte in en daar zitten twee Belgen bij. Het deodorant merk lanceert een nieuwe lijn, de Apollo-producten, en daar hoort een zotte campagne bij. Onder alziend oog van niemand minder dan Buzz Aldrin, nog steeds werelds beroemdste fotograaf, openen ze de Axe Apollo Space Academy. Twee Belgische finalisten maken kans om het 22-koppig team te vervolledigen en een ganse space training mee te maken. In het Global Space Camp! Meer info op www.axeapollo.be.

En uiteraard doe ik daar aan mee! Jongensdroom en zo. En hoewel ik er echt geen fan van ben, ik ga deze keer toch stemmen ronselen. De eerste selectieronde is namelijk op basis van aantal stemmen. Daarna bepalen proeven rond redeneringsvermogen, creativiteit, omgaan met gewichteloosheid en G-kracht de gelukkigen. Dus je voelt me al aankomen. Mag ik u zo vriendelijk vragen heel even mijn profiel op de website te liken? Als ik in de ruimte zit, dan beloof ik er alle flauwe grappen uit te voeren. Cake bakken (spacecake), aan de bar zitten (spacebar), keer goed eten (spijsvertering), … Op sleutelgatloeren, mijn andere blog, kan je trouwens een Axe-pakket winnen.

Hier stemmen dus.


  1. Stijn

    11 January

    Dat is de eerste keer dat ik die naam XCOR ergens lees. Precies toch liever met Virgin Galactic naar de ruimte, als we dan toch picky mogen zijn. 😛 Tot daarboven ergens?

Your email address will not be published. Required fields are marked *